Zapytaj o ofertę lub umów bezpłatną konsultację.
Zapewniamy wsparcie i utrzymanie systemów IT z SLA do 99,99%, monitoring oraz pomoc techniczną w trybie 24/7/365.
Natychmiast reagujemy na zgłoszenia naszych klientów udzielając pomocy w możliwie najkrótszym czasie.
Zgłoszenia przyjmujemy telefonicznie i pocztą elektroniczną. Każde zostaje odnotowane w naszym systemie do zarządzania projektami ze swoim unikalnym numerem.
Na życzenie udostępniamy Klientowi statystyki zgłoszeń i incydentów dotyczących utrzymywanych dla niego rozwiązań.
W ramach współpracy oferujemy naszym Parterom usługi:
- Utrzymanie pełnej infrastruktury sprzętowej.
- Utrzymanie sieci (w tym opieka nad sprzętem).
- Utrzymanie systemów.
- Utrzymanie aplikacji.
Naszym klientom zapewniamy aktualizacje oprogramowania. Systematyczne inspekcje pozwalają naszym Partnerom uzyskiwać wiedzę n/t stanu zainstalowanego u nich sprzętu oraz zaplanować konieczne modernizacje.
Regularne spotkania z klientami oraz raporty z podjętych czynności gwarantują przejrzystość oraz płynność współpracy.
Świadczymy kompleksowe usługi IT od analizy, przez development, testy, wdrożenie, stabilizację aż po zakup i montaż sprzętu.