Wyprzedź konkurencję dzięki dedykowanemu systemowi CRM.
Niezależnie od branży czy rodzaju prowadzonej działalności sprawne zarządzanie relacjami z klientami (ang. Customer Relationship Managment – CRM) pozwoli Twojej firmie wyprzedzić konkurencję i odnieść prawdziwy rynkowy sukces! Aby było to w pełni możliwe konieczne jest jednak wysokiej jakości oprogramowanie CRM, stworzone z uwzględnieniem wszelkich indywidualnych cech i potrzeb danej firmy. Gotowe (“pudełkowe”) systemy CRM czy też dostarczane w modelu SaaS często nie realizują w 100% indywidualnych potrzeb firmy.
Nasze systemy CRM na zamówienie tworzymy w oparciu o praktyczne doświadczenie w tworzeniu systemów wspomagających zarządzanie relacjami z klientami (CRM). Projektujemy je z myślą o potrzebach klienta z zachowaniem najwyższych standardów user experience. Dzięki korzystaniu z profesjonalnego, stworzonego z myślą o konkretnych potrzebach oprogramowania CRM dla firm możliwe jest osiągniecie naprawdę widocznych efektów. Naszym celem zawsze jest stworzenie produktu, który pomoże osiągać cele biznesowe naszych partnerów. Wierzymy, że sukces rynkowy naszego klienta jest także naszym sukcesem. Z tego powodu dokładamy wszelkich starań, by rozwiązania, które Państwu dostarczamy były przygotowane z dbałością o najdrobniejsze nawet szczegóły. Dbamy o to, by w Państwa ręce trafił produkt nie tylko innowacyjny, ale również łatwy w obsłudze i funkcjonalny. Staramy się na bieżąco udoskonalać proponowane przez nas rozwiązania, wybierając z nowoczesnych trendów te elementy, które naszym zdaniem najlepiej sprawdzą się w danym przypadku. Naszym celem jest dostarczenie naszym klientom rozwiązań, które w stu procentach będą spełniać ich oczekiwania.
Wspomożemy Twoją firmę w obszarach:
- Prowadzenie wielokanałowej sprzedaży
- Obsługę oddziałów, kontrahentów, partnerów, klientów w jednym systemie
- Zarządzanie bazą danych (lead, kontakt, szansa)
- Integrację z kalendarzem
- Wsparcie sprzedaży
- Obsługę profili klientów oraz zgłoszeń klientów
- Wysyłanie mailingów do klientów i kontrahentów
- Składanie i obsługę reklamacji
- Fakturowanie
- Realizację płatności
- Integrację z systemami zewnętrznymi
- Rozbudowany moduł raportowania, oraz przejrzyste Dashbordy
Wdrożenie systemu CRM w prosty sposób pozwoli ci analizować dane oraz wyciągać wnioski, które doprowadzą do zmniejszenie kosztów oraz większych przychodów Twojej firmy. Odpowiednio przygotowana aplikacja CRM sprawi, że zarówno pozyskanie nowych klientów jak i budowanie długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami stanie się jeszcze prostsze i przyniesie oczekiwane efekty.