System benefitowy łączący w jednym miejscu Oferenta (sprzedawcy), Membera (użytkownika aplikacji) oraz panelu admina.
System składa się z mobilnej aplikacji dla Klientów, oraz aplikacji webowej dla Oferentów. Dzięki platformie, Oferent może dodać swój punkt handlowo-usługowy (PHU). Punkt posiada godziny otwarcia, dane adresowe, współrzędne geometryczne, oraz oferuje zniżki na usługi lub produkty. Tak zdefiniowane PHU pojawia się na mapie w aplikacji Klienckiej, a właściciel może go dodatkowo promować. W systemie, przedsiębiorca może sprawdzić raporty dotyczące jego działalności na platformie Laviro. Panel admin służy do zarządzania wszystkimi grupami użytkowników w systemie.
Aplikacja mobilna, otwiera użytkownikowi furtkę do najlepszych promocji i zniżek, zarówno w sklepach stacjonarnych jak i on-line. Do tego oferuje moduł społecznościowy, dzięki któremu porozmawiamy ze znajomymi oraz wymienimy się kuponami zniżkowymi. A wszystko to dostępne na systemy Android i iOS.